PODMÍNKY

Obchodní podmínky společnosti

"Prodejce" je společnost "Repasované počítače Písek s.r.o., IČ 17801893, se sídlem Čechova 454/11 Písek 39701.

"Zákazník" je fyzická osoba, či společnost, která zakupuje u prodejce zboží.

"Zboží" jsou typizované i zakázkově stavěné počítače a příslušenství, dodávané prodejcem.

1. Sjednání obchodu

A)
Zboží je možné objednat přes kontaktní formulář na stránkách "pocitacepisek.cz", přes e-mailovou adresu "repaspcpisek@email.cz" a telefonicky či pomocí aplikace WhatsApp na číslech "728792742" a "604419752".

B)
Zboží bude zkompletováno a dodáno přesně dle domluvy se zákazníkem. Jakákoliv změna designu či konfigurace, která by byla nutná (např. z důvodu nedostupných komponent), bude se zákazníkem dopředu zkonzultována a písemně potvrzena.

C)
Zákazník je povinnen si předem zjistit všechny potřebné informace o objednávaném zboží i prodejci.
Po závazném objednání zboží již není možné měnit jeho design ani konfiguraci atd. Pokud zákazník bude trvat na změnách designu či konfigurace dodatečně, zaplatí navíc náklady s tím spojené.

D)
Pokud zákazník objednává zboží dle pevné konfigurace uvedené na stránkách nebo v inzerci, je třeba, aby písemně uvedl i výběr designu. Pokud tak neučiní, design bude vybrán náhodně z momentálních skladových zásob. Fotografie počítačů na stránkách a v inzerátech jsou ilustrační a je možné design i konfigurace libovolně kombinovat.

E)
Prodejce si vyhrazuje právo měnit konfigurace inzerovaného zboží bez předchozího upozornění, pokud např. nejsou některé komponenty dostupné. Výměna vždy probíhá za srovnatelný nebo výkonnější kus.

F)
Zboží bude dodáno zákazníkovi v předem písemně potvrzeném termínu. Pokud by došlo z jakéhokoliv důvodu ke zpoždění, zákazník o této skutečnosti musí být předem písemně informován. Pokud nebude zboží dodáno ani 1 týden a déle po domluveném termínu, má zákazník právo na odstoupení od objednávky a vrácení zálohy v plné výši. Toto se netýká zpoždění při zasílání objednávek přes přepravní společnosti. Prodejce nenese odpovědnost za chyby a prodlevy na straně dopravce. Za "dodání" zboží se počítá den, který předcházel dni, kdy bylo zboží předáno dopravci.

2. Platba

A)
Platba vždy probíhá buď v hotovosti, převodem na bankovní účet prodejce (č. 123-9084380207/0100), nebo dobírkou. Jiná forma platby není akceptována (splátkový prodej, stravenky atd.), a to ani při předchozí domluvě. Také není možné platit tzv. protiúčtem, například výměnou za starší zboží od zákazníka.

B)
Platit je možné předem nebo při předání zboží. Na zakázkově stavěné počítače je prodejce oprávněn vybírat nevratnou zálohu ve výši minimálně 10 % celkové ceny zboží. Tato částka je zasílána na účet č. 123-9084380207/0100 a bude odečtena zákazníkovi z celkové ceny při placení zboží. Záloha slouží jako potvrzení závazné objednávky. Pokud zákazník zruší svoji objednávku poté, co zboží závazně objedná, tato záloha mu nebude vrácena, pokud se s prodejcem nedohodne jinak.

C)
Pokud se zboží zákazníkovi zasílá přepravní společností na dobírku, je prodejce oprávněn vybírat platbu za poštovné a pojištění zásilky předem, a to na účet č. 123-9084380207/0100.

D) Veškeré počítače jsou skládané na zakázku, proto se na ně nevztahuje lhůta pro vrácení prodejci bez udání důvodu, jako při nákupu na eshopu.

3. Reklamace

A)
Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od data vystavení faktury prodejcem, není-li uvedeno jinak. 

B)
Reklamace se uplatňují vždy písemnou formou. Reklamaci je možné oznámit telefonicky na číslech "728792742" a "604419752", ale vždy je nutné ji písemně potvrdit, a to buď pomocí kontaktního formuláře na stránkách "pocitacepisek.cz", nebo na e-mailové adrese "repaspcpisek@email.cz". Pokud nebude reklamace písemně potvrzena, prodejce ji nemusí akceptovat.

C)
Reklamované zboží je dle zákona zákazník povinen doručit prodejci na adresu sídla firmy "Čechova 454/11 Písek 39701". Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží prodejcem od zákazníka. Pokud je zboží zasíláno přepravní společností, počítá se počátek reklamační lhůty dnem převzetí zboží prodejcem od přepravní společnosti.

D)
Pokud je zboží reklamováno více než 3x během dvou let se stejnou či podobnou závadou, která byla způsobena hardwarem počítače, nikoliv softwarem, je zákazník oprávněn požadovat vrácení peněz za zakoupené zboží.

E)
Pokud je zboží doručováno přepravní společností, je zákazník povinen ihned (maximálně do 24 hodin) po převzetí zkontrolovat stav zboží a jeho funkčnost. Pokud zboží bude poškozené či nefunkční, zákazník neprodleně musí podat reklamaci u přepravní společnosti, nikoliv u prodejce, dle podmínek přepravní společnosti, a o této skutečnosti informovat prodejce. Pokud zákazník hned při přebírání od přepravce zjistí, že obal zboží je poškozen, nemusí zboží přebírat a je povinen rovnou na místě nahlásit tuto reklamaci přepravci i prodejci. Prodejce nenese odpovědnost za poškození zboží dopravcem a doporučuje zákazníkům vždy osobní odběr.

F)
Zákazník není oprávněn do zboží nijak fyzicky zasahovat, a to ani s pomocí profesionálního servisu. Servis a veškeré úpravy zboží, hlavně přidávání a odebírání komponent, provádí vždy pouze prodejce. Pokud bude porušena bezpečnostní plomba zboží, nebo bude zjištěn jakýkoliv zásah do zboží, který neprovedl prodejce, reklamace zboží, ani jednotlivých komponent v něm, nemusí být akceptována. Stejně tak bude postupováno při neodborném taktování CPU a GPU a jiných softwarových či jiných úpravách, které mají vliv na hardware. Zákazník je vždy povinen nahlásit prodejci možnou závadu, pokud se mu zdá, že zboží nefunguje správně.

4.
Všechna ostatní ustanovení se řídí příslušnými zákony ČR v platném znění.
Vyhledávání